باشگاه خبرنگاران جوان - شبکه صهیونیستی که پیشتر تیم ملی ایران را «جمهوری اسلامی» مینامید، امروز در تغییری متناقض از عنوان «ایران» استفاده کرد. این شبکه صهیونیستی در جریان جنگ، با هدف فشار روانی بر بازیکنان، تیم ملی ایران را عامدانه با عنوان «جمهوری اسلامی» خطاب میکرد؛ اما اکنون در یک چرخش آشکار و رسواکننده، همان تیم را «ایران» معرفی میکند.